

Leder Trondheim
Ledelse – Utvikling – Markedsfokus
Admento er en gjeng med folk som liker å oversette tall til lønnsomme råd. Admento er et av Midt- Norges ledende økonomihus og tilbyr fagfolk innen økonomi, HR og teknologi. Vi er om lag 140 ansatte fordelt på 16 lokasjoner fra Oslo og Bergen i sør, til Stjørdal i nord, og har datterselskapene Admento Excess og Orkla Credit.
Våre kjerneverdier er aktiv, attraktiv og ordentlig. Vi ønsker aktive medarbeidere som ikke er redd for å utfordre komfortsonen, attraktivitet i form av gode kvalifikasjoner er også viktig – og sist, men ikke minst må du være ordentlig profesjonell og seriøs i jobben din.
En sunn og utviklende arbeidskultur står sterkt hos oss. Derfor tilbyr vi blant annet ansattgoder for at folk holder seg aktive – både faglig og fysisk. Hos oss vil du være del av et lag som jobber i partnerskap med kunden, og drar nytte av kompetanse på tvers av alle våre kontorer.
Høres dette spennende ut? Da vil gjerne vi høre fra deg for å bli bedre kjent.
Om stillingen
Vi jobber hver dag med å gi ærlige og lønnsomme råd slik at norske bedrifter lykkes med å drive bærekraftig og skape bedre arbeidsplasser. Siden vår nåværende leder har fått nye oppgaver internt i konsernet, ser vi etter en dyktig person for vårt kontor i Trondheim som vil løfte Admento og våre kunder inn i fremtiden.
Du vil lede og utvikle et godt etablert kontor i Admento. Du vil bli en del av ledergruppen i Trøndelag og jobbe tett med dine kollegaer på tvers av regionen og selskapet forøvrig. Du får ansvar for å sette og levere på mål, strategier og retningslinjer som sørger for vi holder stø kurs og fortsetter vår gode vekst.
Vi tror du er en person som evner å få med deg folk og som faller under betegnelsen “hel ved”. Admento er et konsern med over 140 medarbeidere og det er derfor en stor styrke at du er flink med folk, og kan lede med både hodet og hjerte.
Hos oss vil du gis tillit og muligheter for å utvikle deg både som fagperson og leder. Derfor kan vi tilby deg en unik arbeidsplass med store muligheter for å påvirke din egen arbeidshverdag.
Søknadsfrist: 08.10.2023
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være
- Drive og utvikle en avdeling med fokus på lønnsom drift
- Lede og utvikle dyktige medarbeidere
- Jobbe med kunder og lede kundemøter
- Delta i regionens ledergruppe
- Samarbeide godt på tvers av våre avdelinger og regioner
Kvalifikasjoner og egenskaper vi verdsetter
- Solid økonomisk bakgrunn, gjerne fra regnskaps- eller revisjonsbransjen
- Gode lederegenskaper der du ser verdien i dine ansatte
- Komfortabel med å jobbe i fremtidsrettede økonomisystemer
- Rollemodell for våre kjerneverdier som sikrer et engasjerende arbeidsmiljø
- Utviklingsorientert leder der du stadig ser etter nye muligheter for ansatte og kunder
Vi kan tilby deg
Som vår nye leder vil vi tilby deg et godt arbeidsmiljø med mange dyktige kollegaer. Du får bli del av et selskap der vi har stort fokus på å levere lønnsomme råd til kundene våre, samtidig som vi skal ha det gøy og utviklende på jobb sammen. Vi har konkurransedyktige betingelser og du vil få en utfordrende og givende rolle i et selskap med store ambisjoner.
Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig også i første omgang overfor vår oppdragsgiver.
Kontaktpersoner
-
Therese Bjørstad Karlsen
Partner/Seniorrådgiver
karlsen@searchhouse.no
(+47) 995 99 755 -
Eilif Solem
Managing partner/Seniorrådgiver
solem@searchhouse.no
(+47) 992 20 202 -
Marit Fuglem Høgli
Adm. dir. Admento
marit.fuglem.hogli@admento.no
+47 920 27 343
Jeg vil vite mer
Fyll ut skjemaet nedenfor for å kontakte Search House om denne stillingen.
Registrer din CV
Er du åpen for å høre om nye karrieremuligheter og ønsker å bli kontaktet dersom vi har oppdrag som kan være aktuell for deg? Register din CV her, og gjør deg tilgjengelig for spennende jobbmuligheter.
Search House følger lover og regler for lagring av personopplysninger og offentlig saksbehandling og dine opplysninger behandles konfidensielt.