Søk stillingen

Vi søker etter kandidater til å lede og koordinere aktivitet og medarbeidere ved teknisk avdeling. Teknisk avdeling har ansvaret for å sikre god drift av brannlaboratoriene, og som leder vil du ha ansvar for å sikre denne, samt sørge for utvikling og forbedring. Som person har du en ryddig og strukturert arbeidsstil, har erfaring med lederrollen og trives i denne. Du har utdanning innen teknisk fagområde på fagskole eller bachelornivå og gjerne erfaring fra elektro, industri eller offshore-sektor. Vi tilbyr en selvstendig og interessant rolle i et verdensledende kunnskapsmiljø.

Vedlikehold – Koordinering – Personalledelse

Arbeidsoppgaver:

  • Lede og koordinere teknisk avdeling, dette innebærer også personalansvar teknikere
  • Drift og vedlikehold av branntestfasiliteter
  • Koordinere planlegging og gjennomføring av testoppdrag i samarbeid med prosjektledergruppe
  • Aktivt bidra i gjennomføring av testoppdrag
  • Sørge for at ansatte på avdelingen har nødvendig kurs og sertifisering
  • Påse at utstyr og installasjoner til enhver tid fungerer ihht. definerte krav, herunder kontroll av kalibrerte instrumenter
  • Bistå med effektivisering og forbedring av prosesser og rutiner
  • Følge opp HMS-rutiner

 

Dine kvalifikasjoner:

  • Erfaring med lederrollen og trives i denne
  • Gjerne erfaring fra elektro, industri eller offshore
  • God kjennskap til HMS-arbeid er en fordel
  • Teknisk fagskole eller bachelor, gjerne innen fagområder som elektro, industriell produksjon eller automasjon

 

Dine egenskaper:

  • Strukturert og ryddig i hverdagen, men også forståelse for en dynamisk hverdag der koordinering er en kontinuerlig prosess
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper
  • Selvgående og løsningsorientert

 

Vi tilbyr

  • Viktig stilling i et verdensledende kunnskapsmiljø
  • Gode forsikrings og pensjonsordninger
  • Gode muligheter for utvikling

Arbeidssted: Trondheim