Arbeidsoppgaver

  • Lede og videreutvikle selskapet i henhold til handlingsplaner og mål.
  • Operativt følge opp alle aktiviteter i rollen som administrativ leder.
  • Budsjettansvar og oppfølging av nøkkeltall.
  • Kapasitetsplanlegging og utvikling av kompetanse.
  • Motivere våre dyktigere medarbeidere
  • Samarbeid med Orkland energis selskaper og aktiviteter
  • Kundekontakt og deltagelse i markedsarbeidet
  • Aktiv deltagelse i utvikling av nye forretningsområder.
  • Sørge for god drift og utvikling av butikkonseptet.

Kvalifikasjoner

  • Vi ønsker gjerne kandidater med utdannelse og bakgrunn fra bransjen, men er åpen for å vurdere kandidater med erfaring fra tilsvarende roller i annen bransje.
  • Teknisk kompetanse og/eller interesse.
  • Gode analytiske egenskaper og økonomisk forståelse, kombinert med forretningsmessig orientering
  • God erfaring fra ledelse og forretningsutvikling.

Personlige egenskaper

  • Tillitsfull, aktiv og klar lederstil, både innad og utad.
  • Strukturert, fleksibel og resultatorientert.
  • Ambisiøs på både egnes og selskapets vegne.
  • Inkluderende, ansvarsfull og samarbeidsorientert.
  • Være energisk og proaktiv.
  • God relasjonsbygger.

Vi tilbyr

  • En spennende lederstilling med gode utviklingsmuligheter for rett person
  • Et selskap som er del av et konsern i spennende utvikling og fokus på bærekraft, miljø og inneklima.
  • Et aktivt, kompetent og hyggelig arbeidsmiljø med begeistrede kollegaer