Søk stillingen

PlusTech er i vekst og har en offensiv målsetning mot det internasjonale markedet og ønsker en leder som har solid forretnings- og salgsforståelse, men mest sentralt er gode lederegenskaper, både operativt og strategisk.

Arbeidsoppgaver

  • Trening og prestasjonsvurdering av organisasjonens ansatte
  • Utvikle organisasjonen, særlig med tanke på omsetning, drift og resultat
  • Utvikle og gjennomføre strategiske planer
  • Bygge og utvikle ansatte til å prestere etter beste evne, innenfor de suksessfaktorene som er gjeldende
  • Identifiser og arbeide for å optimalisere suksessfaktorer
  • Ansvarlig for HR og juridiske forpliktelser

Kvalifikasjoner

  • Ledererfaring, gjerne fra vekstbedrift
  • Fordel med erfaring fra leverandørsiden innen maskin og utstyrsbransjen, samt erfaring fra internasjonal handel, men dette er ikke et krav
  • Bachelor er et minimum, gjerne master. Studieretninger med ledelse, økonomistyring, personalhåndtering og strategi er særlig relevant

Personlige egenskaper

  • Uformell og sosialt utadvendt
  • Dyktig til å kommunisere med ulike mennesker og interesse for å bygge en felles organisasjonskultur
  • Analytisk og handlingsorientert; evner å vurdere faktorer hvor selskapet kan differensiere seg og bruke dette som beslutningsgrunnlag for hvordan PlusTech bygger konkurransefordeler

Språk

Engelsk
Norsk

Vi tilbyr

  • Gode personlige utviklingsmuligheter i et prestasjonsdrevet miljø
  • Konkurransedyktig lønn og arbeidsbetingelser
  • Jobb i et internasjonalt marked